Lördag

Enligt mig är den här tiden, ett lov en olaglig tid att vara uppe på. Klockan är ju inte ens tio ännu, fy på mig. Men vad gör man inte för sina kompisar? thihi, är uppe såhär tidigt eftersom jag ska träffa Nellson idag, och det var grymt längesen! Hon har ju inte ens sett mitt mörka hår, vad är detta? ;D
Jag ska iallafall först följa med henne när hon lämnar några böcker till Denise, och sedan går en sväng på biblan ( där jag för övrigt inte har varit dom senatste... fem åren [a] ) och efter det ska vi kolla om vi hittar något skoj nu på readagarna :) Men nej, känner att jag borde göra mig klar, vi ska ju faktiskt gå till tåget strax och jag vill ju inte ge varje person jag möter en hjärtattack.. mohah, so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0