Lördag

Det har varit lite dåligt med uppdateringen, men jag har helt enkelt inte haft någon tid, men ska försöka se till att hinna blogga lite nu i helgen! :) Och snart är det lov också, och då kommer det komma inlägg också :D
Igår hade jag ju uppvisning, kanske inte gick så bra, men det var roligt iallafall! :) Det kanske kommer upp några bilder sen (om jag vågar? ;b) ihihi.. Den slutade runt nio och då skjutsade Jocke mig till Oscar, där han, Ellis, Malin, Kevin, Charlie, Martina, Erik, Brus och Christian var :) Vi gjorde inget speciellt - chillade, drack nåra öl, spelade poker och sånt :D Askul var det iallafall.. =)
Pappa hämtade mig och Malin runt två, för vi båda var skittrötta, och när jag kom hem somnade jag typ på en gång , hehe (a) Och idag kanske jag ska julhandla med Jennifer, men jag tror faktiskt inte att jag kommer hinna det! =( Morfar och Barbro kommer på middag idag, och innan den måste jag städa och plugga, attnas asså! Men vi får se, kanske hinner jag! :D


sötis malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0