Kvällen

Kom precis hem, stack till Brus förut iallafall, och jag är glad att jag gjorde det för det var kul, mycket roligare än att sita hemma lixom =D Tessan var så söt och kom och mötte mig vid bussen så att jag hittade dit :D Och hos Brus chillade vi galet, drack och kollade på tv utan ljud eftersom musiken överröstade allting haha.. När jag kom var det Brus, Tessan, Martina, Malin, Erik, Filip, Kevin och Charile där, men efter ett tag kom även Christian och Oscar :)
Vi var tvugna att dra ifrån Brus eftersom hans pappa skulle komma, så vi drog till gp (måste vara det tråkigaste platsen alltså!) haha och alla killar köpte nått att äta, sen kom det några jobbiga idioter som vägrade lämna oss (Läs:Tessan) ifred så vi drog tillslut där ifårn och vandrade runt lite i huddinge centrum. Jag tog taxin till stuvsta med Filip, Kevin och Charlie och i stuvsta hämtade pappa mig och nu sitter jag här! :) haha har varit en lyckad kväll, med rätt personer! :D Fast... Ellis saknades ju såklart! <3


Kommentarer
Postat av: ellis

aaaw! e du inte för söt ! :D puss på dig gumman <3

2008-12-21 @ 14:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0