Kort skoldag

Hej på er, är redan hemma från skolan :) Tänkte skriva ett inlägg imorse, men jag somnade om direkt efter att klockan ringde och sedan kom Jessie och väckte mig tio minuter innan vi skulle gå, så hann inte med det, (a) Kände mig allmänt ful, och seg och hade ot i huvudet så jag gick hem vid luch idag. Men vi ha ändå ett konstigt schema på onsdagar, och vi gör olika saker varje vecka beronde på vad läranarna vill att vi ska arbeta med, och idag hade vi först geografi och sedan skulle vi har kriminilogi..
Iallafall, sitter här hemma nu och funderar vad jag ska fixa till lunch, samtidigt som jag kollar på House :) Ska kolla igenom uppsatsen en gång till, innan jag skickar den till papi så att han kan skriva ut den (= Senare idag ska jag se till så att Jessie fixar en desgin till mig, för den här ser ju hur ful ut som helst, (a) hih..  Men ska funder vidare på lunch nu, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0