just another day

Funderar faktiskt på att gå och lägga mig strax, är sjukt trött! Hade ju tänkt att sova tidigt igår, och jaa.. Det gick ju som det gick (a) låg och kollade på scrubs och smsade med massa folk, hehe :) Men förhoppningsvis somnar jag tidigare idag :) För vi börjar inte alls elva imorgon, som jag sa förut, utan klockan nio med idrott.. Vi ka dock inte ha idrott, utan bara snacka lite betyg och anledningen till det är för att Erik MÅSTE ha lektion, han vill inte ens ha det, menmen... Får väl pallra mig iväg dit :p
Slutar iallafall halv tolv, och då kanske jag ska in till stan, men Jessie skulle tydligen åka med massa kompisar också... men får se :) Kanske frågar om Ellis vill dra dit med mig (a) äve om jag ska köpa till henne... men det löser sig :) hihi, på kvällen ska jag nog träffa några kompisar som jag inte har träffat sedan i somras, ska bli kul :) men jag får se hur morgondagen slutar! hihi, pusshej leverpastej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0