JULLOV!

WOHO, äntligen jullov! (det känns mer som typ, påsklov, eller sportlov än jullov!) Iallafall, började ju som sagt med idrott vi gjorde ingenting, men fick reda på att jag redan har mvg, och det är te terminer kvar! wiho (a) hihi, efter den gck jag och Tessan för at köpa något att äta, blev en macka, en cola och en choklad :) hihi, sen satt vi i en halvtimme och väntade på att få komma in i samlingssalen där lärarna sjönd två sånger sen fick vi gå hem, m e n i n g s l ö s t !
Efter skolan åkte jag in till stan med Jessie, Helena och några från deras klass, :) vi skulle käka där, men dom käkade på nått dyrt cafe med äcklig mat, så vi tre mötte Tobbs och käkade i kungshallen :) mumsi :) Sen hittade jag en present till Ellis och sen åkte vi hem igen (a) Hittade även en as snygg klänning som jag kanske ska köpa inann nyår, men får se :)


såhär ser förövrigt mitt hår ut, hehe bortse från mitt fula face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0