Julklappar och middag <3

Middagen tillbringade vi på primo i huddinge centrum och det var jag, Ellis, Malin, Filip, Kevin, Oscar och Christian som käkade :') ritkigt kul att hinna träffa alla en lugn kväll en sista gång innan julen! :) Jag bytte då även julklappar med Ellis och Malin, och hehe.. ja min julklapp var väl lite speciellt ;) Var tvungen att öppa den på resurangen där alla dom satt och glodde, och av Malin och Ellis fick jag; Glidmedel, någon engångs vibratior, hjärtgoramde godisar, choklad, tuggummin, och sen hade dom även glömt kondomer, en liten vodkaflaksa och en cd med "kärleks" musik hemma som jag ska få senare, hehe xD Och Malin fick röda fluffiga handbojor av mig och Ellis ! ;) thih..
Efter vi hade käkat åkte Filip och Kevin hem, efter ett tag gjorde jag också det, och dom andra åkte hem till Malin :) För ett tag sedan var jag och Jessie nere på statiol för jag typ suktade som fan efter cola, thihi (a) men nu sitter jag här med min efterlängtade cola och gör ingenting, ska snart sova typ! :D Imorgon ska jag träffa Jennifer och Nella :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0