Julklappar i massor

Detta år fick jag mer än vad jag önskat, då jag inte önskade mig något speciellt, men allt jag fick var super fint och precis det jag ville ha. (Med några undantag dårå ;b)

Av Ellis och Malin:

•-         Kondomer

•-         Hjärt/pussmuns formade godisar

•-         Anton berg choklad

•-         Glidmedel

•-         Engångsvibrator

•-         En liten vodkaflaska

•-         En cd med "kärleks"musik


Av Jessie:

•-         En film, Green street hooligans

•-         Hårspray

•-         Hårinpackning


Av Glenn:

•-         Parfym


Av Jocke:

•-         Örhängen

•-         Halsband


Av morfar och Barbro:

•-         Pengar


Av mamma och pappa:

•-         Strumpbyxor

•-         Mjukisdress

•-         Sing star

•-         Film, Björn gustavsson

•-         Badsaker (Body cream, body lotion, bath fizzer, badrosor

•-         Hörlurar med mic

•-         Hm presentkort

•-         Halsband

•-         Toffsar

•-         Hårspännen


Av Malin:

•-         Nivea cream oil

•-         Nivea deodorant

•-         Nivea lipgloss

(jag har säkert glömt något, thihi [a])


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jeflar vad du fick julklappar!

2008-12-25 @ 13:50:07
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0