Igår

Igår mötte jag Ellis vid coop, och vi gick en promenad med Sally =) Det var sjukt kallt ute, så när vi kom hem till Ellis hade jag vaken känsel i fingrar eller tår, brrr! Ellis gick för att duscha, och jag sysselsatte mig genom att sitta vid datorn, och kollade på "American dreamz" *jätte bra film det där, thih* Sen började hon fixa sig, och när hon var klar kom hon på att hon ville sminka mig också, så hon sminkade mig och sedan gick vi för att köpa korv. Vi ringde Chris för att fråga hur många korvar vi skulle köpa, och hans svar vart såhär: Ja, Brus kommer ju, så köp många! hahah xD Det fick räcka med två paket tyckte vi, och gick och väntade på bussen.
Chris och Oscar kom och mötte oss påvägen, och hemma hos Oscar var Martina, Charlie, Nisse, Brus och Filip =) vi började att grilla och det gick ju.. eh jättebra :D Haha, tog sin lilla tid men (a) Efter korvarna var slut,, poppade Brus tre påsar med popcorn som tog slut i ett naffs, hehe och sedan selade vi poker.. Jag och Chris var bäst, tack vare mig :D mohaha! Sedan chillade vi bara rrestan av kvällen, gjorde ingenting speciellt :) Pappa hämtade mig runt ett och väl hemma gjorde jag ingenting.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0