Huddinge c

Idag mötte jag Ellis i huddinge runt tolv, och vi vandrade runt där ett tag :) Hon köpte en julklapp till sin syster, och negellack, läppglans och en tröja till sig själv : ) Efter ett tag mötte vi även Malin och Matilda! :D Men jag och Ellis gick först och käkade, vi var nämligen hungriga, men det var inte dom, thihi men dom kom sen :) Sen sprang dom två iväg och köpte nått mer till min julklapp, och jag gick runt med Matilda innan vi åkte hem :)

Senare idag ska jag käka pizza med Malin, Ellis, Chrisitan, Oscar, Filip och Kevin, vi ska käka på primo :) Och då ska även jag få min julklapp av Malin och Ellis, thih vill jag verkligen ha den? xD haha sen ska Malin få en av mig och Ellis och Ellis en av mig! =) det kommer nog bli skitkul att hinna träffa dom en sista gång innnan jul :) men nu ska jag iväg och duscha, puss ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0