Hej igen

Bestämde mig för att börja skriva i bloggen igen! Och nu i efterhand ångrar jag verkligen att jag tog bort hela, hade ju räckt med en lååång bloggpaus, men nej... Det är ju lätt att vara efterklok, inte sant? :b Hade ju faktiskt varit riktigt roligt att ha kvar inläggen, men nej (A)
Haha, iallafall. Idag är det första december, vilken innebär att det är 18 dagar kvar till jullovet, 23 dagar kvar till julafton och 30 dagar kvar till nyår, ni kan ju gissa om jag längtar? :D

Men ja, idag har jag iallfall varit i skolan, börjde 9.20 med idrott, kanske inte direkt favorit ämnet så tidigt på morgonen, men men :) Vi körde iallfall fotboll, och jag kan ju säga att det gick skit :D Haha, därefter var det engelska, bokprat om boken vi har läst, typ världens sämsta men jag lyckades prata mycket, utan att ens läst klart den (a) Matte kom därefter, då det inte vart så mycket jobb, inget närmare bestämt, uta bara massa prat, men det kan ju också behövas :) Hade sedan en lång håltimma, som vanligt och då satt jag, Julle och Tessa nere i biblioteket och busade ;) mwihi, sedan var det spanska, som var helt okej =)
Efter skolan åkte jag hem, fixade lite mat och satte sedan igång att plugga... Eller okej, där ljög jag, började inte plugga förens klockan åtta (a) och har nu skrivit klart mer än halva uppsatsen, :) så skriver klart den imorgon, hihi men ska sova strax, puss på er!

Kommentarer
Postat av: ellis

mohahah ! duktig tjej ;)

2008-12-02 @ 14:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0