Gårdagen

God morgon :) Igår var jag ju som sagt och kollade på film med några hemma hos Oscar :) Och det var superkul! =) Innan det var jag på Nikita's dansuppvisning, och fy satan vad duktig hon var! :D Haha, efter den gick jag hem till Ellis, och hon började göra sig i ordning medans jag snackade med Orre borre och Chris på skype ;D Och tackl vare en person, jag nämner ingan namn, så missade vi bussen vi skulle ta! haha så vi tog den senare :)
Malin hoppade på bussen och sen kom Oscar och Erik och mötte oss, sedan väntade vi även på Chris, :) På vägen till Oscar mötte vi också Danny och väl hemma hos Oscar började vi kolla på tomten är far till alla barnen. Och efter en stund kom även Kevin och Filip, och resten av kvällen kolalde vi på film :D Vi kollade på någon om new york som var ett fängelse elr nått (fattar verkligen ingenting) vi såg inte ens klart den, utan vi började kolla på Hot Rod :D hahah xD  Sen kom pappa och hämtade mig för jag höll på att somna, (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0