Fredag

God morgon på er :) Jag ska strax kila iväg till tåget, men tänkte skriva ett inlägg först :) Första lektionen idag är idrott, askul klockan nio på morgonen ;) haha.. Sen är det matte, och sist geografi =) Geografin kommer vara chillpill, för vi gör ett grupparbete där :) Jag slutar runt två och då ska jag åka in till Ellis skola och vänta på lilla Ellipelli, och sedan ska vi vandra runt i stan ett tag :) Och sen kanske det blir skridskor iallafall :D mohah!
Men nej, nu ska jag gå och öppna lucka fem i min chokladkalender, mumsi (a) haha och der är bara 19 dagar kvar till jul, och 13 dagar kvar till jullovet, hoppas denna tid emellan går SNABBT! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0