Fredag

Har inte haft någon tid till att uppdatera idag, åkte till stan direkt när jag vaknade för att handla in nyrsklänningen jag hade hittat.. Men icke att gud ville ha det så, eftersom den var helt slut! ='( Men men, åkte då med pappa och Jessie till kista för att leta, och där hittades absolut ingenting heller, förutom lite godis på pappas gamla kontor, thihi.. Så vi åkte till skärholmen istället, och där hittade jag en klänning som jag köpte, fortfarande lite osäker på den, men vafan den duger väl i krig, eller nått sånt.

Ikväll är jag sugen på att dra ut, som några av mina kompisar också är, så får se om vi hittar på något :) Får väl hoppas på det, men nej måte iallafall hitta andra kläder för såhär kan jag inte gå ut, :) Vi hörs senare, eller imorgon kanske. Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Carro

Detsamma! Vad ska du göra på nyår? Kram!

2008-12-26 @ 22:03:56
URL: http://boshiboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0