Film!

Har precis kollat klart på "The notebook", och gud vad bra den var :) Har alltid tänkt att se den, men det har lixom aldrig blivit av, men jag lånade den av Emma.. :) hihi,. den är så fin (a) Men iallafall, nu ska jag läsa min bok lite, har inte gjort det alls idag, hehe.. Men kan ialalfall berätta om den, det är inte så svårt :) Efter det ska jag sova, börjar kl 9 imorgon, och när jag slutar ska jag in till stan med Jessie :) men nej, läsdags!

(ni som inte har sett den, borde verkligen göra det! :])

Kommentarer
Postat av: Cassandra

såg den för jätte länge sen, den är verkligen bra verkligen att rekomendera ja...



God jul

2008-12-21 @ 22:28:08
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0