Farsta

tjenixen! engleska provet gick bra, hoppas på ett vg där! sen hade vi matte i tio minuter, då vi pratade om livet, haha hon hade inget planerat att göra så vi slutade på en gång :) Eftersom vi slutade tidigt hade vi en sjuuukt lång hltimma innan spanskan, och det slutade med att jag, julia och tessan åkte till farsta och skippade spaksan :) Tessan köpte massa julklappar, vi storsade runt där i några timmar innan vi åkte hem :)
nu sitter jag och kollar på Las vegas, med en kopp varm choklad, mums! ihih.. Efter programmet är det nog mat, eller srax där efter iallafall, beror på när mamma och och Jessie kommer hem :) Sedan ska jag förbereda mitt tal, och sen ska jag chilla galet lixom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0