Dan före doppardan

Jahapp, nu återstår det bara en dag kvar till julafton, känns ju inte riktigt som det va? Men iallafall, jag vaknade precis och idag skulle jag egentligen ha varit med Nella och Jennifer, men så blir det inte, då stackars Nella har fått vinterkräksjukan, dagen innan julafton lixom ,o (Det borde ju vara lite av förbjudet tycker man?) Men hoppas hon mår bättre snart :) <3
Sen kanske jag iallafall är med Jennifer, men så långt har jag inte planerat ännu, orkar inte åka någonstans och hos mig är det så stökigt.. hehe jaja får se :) Nu måste jag iallafall ner för att äta något, min mage skriker efter mat! Men ni får ha en bra dag!


nella och jennifer
s m å t t i n g a r !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

åååhh där hade man i alla fall lite färg :P <3

2008-12-23 @ 17:56:20
Postat av: jossan

haha yep, år 2007 var det också ;) mohaha! saknar det! <3

2008-12-23 @ 20:38:18
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Haha puss på oss.. Och ja,lite bättre mår jag iallafall :)

2008-12-24 @ 14:30:11
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0