Dagen

Gud så trött jag är, heh..Har iallafall varit med Emma idag :) Hon åker till Thailand imorgon, och är typ borta i evigheter så ville hinna träffa henne idag :) Vi gjorde för övrigt inget speciellt, kollade på tv, snackade en massa skit och sånt :) myspys. Sen kom mamma och hämtade mig för att det var dags för mat och nu gör jag ingenting.

Christian vill på bio ikväll, men enligt honom var alla så jäkla neggo så få se hur det blir med den saken :p haha annars kanske jag nog bara är hemma, är sjukt trött och det är ju faktiskt lov :) Plus, att jag inte har så mycket pengar kvar, och jag måste ju ha råd med en nyårsklänning (a) thihi


måste allt vara så komplicerat och jobbgt? ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0