Dagen

Den här dagen har bestått av slapp, (degat framför tv;n, och halv sovit!) Tills ungefär klockan var fyra, då jag var tvungen att göra mig redo för träning. Eftersom det är lov brukar dessa träningar vara chilla, man får göra lite vad man vill, asbra tänkte jag och Nellson och stack dit. På vägen kom jag på att den hemska människan Viveka kommer, men försökte att se bortom det ;) Haha, och vad händer när vi kommer dig? Jo inga, eller jo småtjejerna är där. Men ingen som vi känner, som tränar med oss. Utan det är lixom vi och Viveka.. och små tjejerna, klockan blev tio över och då kom Kaj, det var droppen, aldrig i livet att jag tänkte stanna då.. Så jag och Nella drog kvart över fem (träningen började fem ;b) hem till Fanny :D där hon och fia var!
Vi satt och gjorde i princip ingenting, snackade och shit. Sedan bestämde vi oss för att dra och köpa godis (thih, nyttiga ;D) Nellson åkte hem, men jag stannade hos Fanny. Vi tre kollade på twilight, och den var suuuper bra :D Förutom att vampyrerna kunde vistas i solljus! det kan dom jööö inte... Ett minus på det då ;) thihi, men den var bra :D Pappa hämtade mig där för ett tag sedan, och nu snackar jag med Chris, ska vara lite socialare... (mohah, lite skisnack här lixom, det vill man ju inte missa!) puuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0