Bombnedslag

Har inte orkat skriva någonting idag, men vid jul kanske ni vara lite förståliga ;D åkte iallafall till stan med Jessie idag, bortkastad tid då alla affärer var stängda.. Sen köpte jag korv på pressbyrån för 28 kr (med dricka) och korven smakade ju bajs, bortkastade pengar . . . haha (a) Sen åkte vi iallafall hem och jag kollade på snyggninge Pete, i green street hooligans! Nu sitter jag och sysselsätter mig genom att snacka med Chris på msn, och han är väldigt sugen på att dra ut idag, hrm vi får väl se hur det blir med den saken :)
Är sjukt hungrig också, har inte ätit något förutom den där förjävligt äckliga korven, som jag tog tre tuggor på, men men får väl hålla mig till middagen! :) Har några funderingar på att städa mitt rum, det ser ut som en bomb har slgit ner här, men får väl se hur det blir, thihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0